Нова українська школа в контексті позашкілля

Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки України. Головною метою реформи є зміна діяльності навчальних закладів, створення умов, у яких буде приємно навчатися дітям, де даватимуть учням не тільки знання, а і навчатимуть застосовувати їх у житті.

Педагог нової школи має навчати учнів критично мислити, дбати про навколишнє середовище, бути відповідальними громадянами.

З розбудовою нової української школи зростає роль позашкільних закладів, бо вони надають вихованцям знання й уміння саме в тій життєвій сфері, яка найбільше цікавить дітей, задовольняє їх освітні потреби поза школою.

Як змінити зміст додаткової освіти та побудувати роботу з вихованцями так, щоб сформувати провідні компетенції для майбутнього успішного життя, обговорили 18.09.2018 р. педагоги Центру дитячої та юнацької творчості м. Черкаси на першій у цьому навчальному році педагогічній раді. Про нові сучасні вимоги до позашкільної освіти розповіла присутнім методист міського методичного кабінету установ освіти Л. Деркач.

Педагоги намітили заходи по впровадженню у повсякденну роботу рекомендацій листа ІМЗО від19.07.2018 № 22.1/ 10-2573 «Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти у закладах загальної середньої та позашкільної освіти на 2018/2019 навчальний рік».

Справа за реалізацією планів, тобто за втіленням задумів у життя. Це велика творча робота. А роботи педагоги Центру дитячої та юнацької творчості не бояться.

Кiлькiсть переглядiв: 44