ММК проводить роботу щодо реалізації науково-методичної проблеми (ІІІ етап) у 2017/2018 навчальному році:

«Забезпечення високої якості освіти шляхом науково-методичної підтримки інноваційної діяльності у закладах освіти, трансформуванням наукових ідей у педагогічну практику на основі підвищення мотивації професійного удосконалення учасників навчально-виховного процесу в умовах реформування галузі».

Організувати роботу по реалізації наступних завдань:

· Забезпечення розвитку та функціонування української мови як державної, задоволення мовно-освітніх потреб національних меншин в умовах геополітичної ситуації в Україні, створення умов для вивчення іноземних мов, із урахуванням змін до Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів.

· Науково-методичне забезпечення системи дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти.

· Формування інформаційної культури та підвищення рівня ІКТ-компетентності всіх учасників навчально-виховного процесу.

· Реалізація інтенсивних форм і методів, направлених на підвищення мотивації учнів до навчання за рахунок інформаційного спілкування.

· Формування у педагогів уміння реалізувати різні форми самоосвіти та мобілізація науково-методичного супроводу на підготовку вчителів до проведення реформ у галузі освіти та адаптації до нових умов атестації й підвищення кваліфікації.

· Координація роботи методичних кабінетів у навчальних закладах міста.

· Продовжувати здійснювати психолого-педагогічний та методичний супровід інклюзивної та інтегрованої освіти як системи освітніх послуг та підготовки педагогічних працівників до роботи з дітьми з обмеженими можливостями здоров’я в умовах загальноосвітнього навчального закладу.

· Забезпечення науково-методичної підтримки діяльності педагогів, їх наукових пошуків та експериментальної роботи.

· Забезпечення ефективної роботи з обдарованими дітьми, ефективного та об’єктивного оцінювання знань учнів.

· Продовжити роботу щодо розвитку особистісно зорієнтованого, диференційованого навчання зі збереженням фізичного, психічного, духовного та соціального здоров’я як основи навчальної діяльності учнів та ефективної роботи педагогів.

· Підвищення рівня психологічної культури й психологічної компетентності педагогічних працівників та батьків.

· Здійснення соціально-психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу в конфліктний та постконфліктний період.

· Забезпечення національно-патріотичного виховання дітей та молоді.

· Забезпечення відповідності структури методичної роботи кількісному та якісному складу педагогічних кадрів.

ММК проводить роботу щодо реалізації науково-методичної проблеми (І етап) у 2015/2016 навчальному році: «Забезпечення високої якості освіти шляхом науково-методичної підтримки інноваційної діяльності у закладах освіти, трансформуванням наукових ідей у педагогічну практику на основі підвищення мотивації професійного удосконалення учасників навчально-виховного процесу в умовах реформування галузі».

Організувати роботу по реалізації наступних завдань:

· Забезпечення розвитку та функціонування української мови як державної, задоволення мовно-освітніх потреб національних меншин в умовах геополітичної ситуації в Україні, створення умов для вивчення іноземних мов, із урахуванням змін до Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів.

· Науково-методичне забезпечення системи дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти.

· Формування інформаційної культури та підвищення рівня ІКТ-компетентності всіх учасників навчально-виховного процесу.

· Реалізація інтенсивних форм і методів, направлених на підвищення мотивації учнів до навчання за рахунок інформаційного спілкування.

· Формування у педагогів уміння реалізувати різні форми самоосвіти та мобілізація науково-методичного супроводу на підготовку вчителів до проведення реформ у галузі освіти та адаптації до нових умов атестації й підвищення кваліфікації.

· Координація роботи методичних кабінетів у навчальних закладах міста.

· Продовжувати здійснювати психолого-педагогічний та методичний супровід інклюзивної та інтегрованої освіти як системи освітніх послуг та підготовки педагогічних працівників до роботи з дітьми з обмеженими можливостями здоров’я в умовах загальноосвітнього навчального закладу.

· Забезпечення науково-методичної підтримки діяльності педагогів, їх наукових пошуків та експериментальної роботи.

· Забезпечення ефективної роботи з обдарованими дітьми, ефективного та об’єктивного оцінювання знань учнів.

· Продовжити роботу щодо розвитку особистісно зорієнтованого, диференційованого навчання зі збереженням фізичного, психічного, духовного та соціального здоров’я як основи навчальної діяльності учнів та ефективної роботи педагогів.

· Підвищення рівня психологічної культури й психологічної компетентності педагогічних працівників та батьків.

· Здійснення соціально-психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу в конфліктний та постконфліктний період.

· Забезпечення національно-патріотичного виховання дітей та молоді.

· Забезпечення відповідності структури методичної роботи кількісному та якісному складу педагогічних кадрів.

Кiлькiсть переглядiв: 1065