КУ ММК проводить роботу щодо реалізації науково-методичної проблеми (ІІІ етап) у 2017/2018 навчальному році:
«Забезпечення високої якості освіти шляхом науково-методичної підтримки інноваційної діяльності у закладах освіти, трансформуванням наукових ідей у педагогічну практику на основі підвищення мотивації професійного удосконалення учасників навчально-виховного процесу в умовах реформування галузі».
Організувати роботу по реалізації наступних завдань:
· Забезпечення розвитку та функціонування української мови як державної, задоволення мовно-освітніх потреб національних меншин в умовах геополітичної ситуації в Україні, створення умов для вивчення іноземних мов, із урахуванням змін до Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів.
· Науково-методичне забезпечення системи дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти.
· Формування інформаційної культури та підвищення рівня ІКТ-компетентності всіх учасників навчально-виховного процесу.
· Реалізація інтенсивних форм і методів, направлених на підвищення мотивації учнів до навчання за рахунок інформаційного спілкування.
· Формування у педагогів уміння реалізувати різні форми самоосвіти та мобілізація науково-методичного супроводу на підготовку вчителів до проведення реформ у галузі освіти та адаптації до нових умов атестації й підвищення кваліфікації.
· Координація роботи методичних кабінетів у навчальних закладах міста.
· Продовжувати здійснювати психолого-педагогічний та методичний супровід інклюзивної та інтегрованої освіти як системи освітніх послуг та підготовки педагогічних працівників до роботи з дітьми з обмеженими можливостями здоров’я в умовах загальноосвітнього навчального закладу.
· Забезпечення науково-методичної підтримки діяльності педагогів, їх наукових пошуків та експериментальної роботи.
· Забезпечення ефективної роботи з обдарованими дітьми, ефективного та об’єктивного оцінювання знань учнів.
· Продовжити роботу щодо розвитку особистісно зорієнтованого, диференційованого навчання зі збереженням фізичного, психічного, духовного та соціального здоров’я як основи навчальної діяльності учнів та ефективної роботи педагогів.
· Підвищення рівня психологічної культури й психологічної компетентності педагогічних працівників та батьків.
· Здійснення соціально-психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу в конфліктний та постконфліктний період.
· Забезпечення національно-патріотичного виховання дітей та молоді.
· Забезпечення відповідності структури методичної роботи кількісному та якісному складу педагогічних кадрів.
ММК проводить роботу щодо реалізації науково-методичної проблеми (І етап) у 2015/2016 навчальному році: «Забезпечення високої якості освіти шляхом науково-методичної підтримки інноваційної діяльності у закладах освіти, трансформуванням наукових ідей у педагогічну практику на основі підвищення мотивації професійного удосконалення учасників навчально-виховного процесу в умовах реформування галузі».
Організувати роботу по реалізації наступних завдань:
· Забезпечення розвитку та функціонування української мови як державної, задоволення мовно-освітніх потреб національних меншин в умовах геополітичної ситуації в Україні, створення умов для вивчення іноземних мов, із урахуванням змін до Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів.
· Науково-методичне забезпечення системи дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти.
· Формування інформаційної культури та підвищення рівня ІКТ-компетентності всіх учасників навчально-виховного процесу.
· Реалізація інтенсивних форм і методів, направлених на підвищення мотивації учнів до навчання за рахунок інформаційного спілкування.
· Формування у педагогів уміння реалізувати різні форми самоосвіти та мобілізація науково-методичного супроводу на підготовку вчителів до проведення реформ у галузі освіти та адаптації до нових умов атестації й підвищення кваліфікації.
· Координація роботи методичних кабінетів у навчальних закладах міста.
· Продовжувати здійснювати психолого-педагогічний та методичний супровід інклюзивної та інтегрованої освіти як системи освітніх послуг та підготовки педагогічних працівників до роботи з дітьми з обмеженими можливостями здоров’я в умовах загальноосвітнього навчального закладу.
· Забезпечення науково-методичної підтримки діяльності педагогів, їх наукових пошуків та експериментальної роботи.
· Забезпечення ефективної роботи з обдарованими дітьми, ефективного та об’єктивного оцінювання знань учнів.
· Продовжити роботу щодо розвитку особистісно зорієнтованого, диференційованого навчання зі збереженням фізичного, психічного, духовного та соціального здоров’я як основи навчальної діяльності учнів та ефективної роботи педагогів.
· Підвищення рівня психологічної культури й психологічної компетентності педагогічних працівників та батьків.
· Здійснення соціально-психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу в конфліктний та постконфліктний період.
· Забезпечення національно-патріотичного виховання дітей та молоді.
· Забезпечення відповідності структури методичної роботи кількісному та якісному складу педагогічних кадрів.