КНИЖКОВА ВИСТАВКА
"Дошкільна освіта"


/Files/images/bbloteka/2017/ДО (Метод робота).jpg
Методична робота в ДНЗ
Упорядник: Семізорова В.В.
У книжці подано матеріали дляорганізації методичної роботи вдошкільному навчальному закладі, планування роботи методичних об’єднань, матеріали доатестації вихователя, атакож розробки практичних семінарів, тренінгів дляроботи методистів ізпедагогічним колективом ДНЗ.
Книжка призначена дляметодистів, вихователів дошкільних навчальних закладів, викладачів тастудентів педагогічних коледжів.

/Files/images/bbloteka/2017/ДО (планування).jpg
Планування в ДНЗ. І, ІІ півріччя

Автори: Золотарьова О.М., Фурдецька Т.В. та інш.
У посібнику подано щоденне планування навчально-виховної діяльності з дітьми молодшого дошкільного віку (на І, ІІ півріччя). Кожне заняття містить коригувально-розвивальні, здоров’язбережувальні та здоров’язміцнювальні вправи.
Видання допоможе педагогічним працівникам дошкільних навчальних закладів організувати цікаві заняття, під час яких діти матимуть змогу поступово переходити від простих до складніших завдань.
Для вихователів, методистів, завідувачів ДНЗ, студентів вищих педагогічних навчальних закладів.

/Files/images/bbloteka/2017/ДО (планув ран. вік).jpg
Планування в ДНЗ. Ранній вік

Автори: Осадча С., Сова Л. та інш.
У посібнику подано планування на вчально-виховної роботи в групі раннього віку (3-й рік життя), що охоплює роботу на заняттях та поза ними в дошкільному навчальному закладі. Матеріал систематизовано за тематичним принципом. Запропоновано цикл тематичних занять, що розкривають планування різних видів дитячої діяльності, форми співпраці з педагогами та батьківською громадськістю.
Для вихователів груп раннього віку, вихователів-методистів та батьків.

/Files/images/bbloteka/2017/ДО (Труд. вихов).jpg
Трудове виховання дошкільнят

Автори: Семізорова В.В., Духновська О.І. ті інш.
У посібнику вміщено теоретичні та практичні матеріали щодо організації трудової діяльності дітей в умовах дошкільного навчального закладу. Розкрито мету та особливості організації праці дітей, її види відповідно до вікових особливостей дошкільників.
Подано розробки заходів для педагогів та батьків щодо організації трудового виховання дітей дошкільного віку.
Також у виданні презентовано творчі доробки педагогічних працівників щодо організації різних видів праці дошкільників.
Матеріали будуть корисними для педагогів дошкільних навчальних

/Files/images/bbloteka/2017/ДО (Я вчуся).jpg
Я вчуся бути вихователем

Автори: Павловські А, Бородань С. та інш.
Пропонована книжка присвячена одному зі складних питань — організації роботи вихователя в дошкільному навчальному закладі, яка містить практичні розробки педагогів дошкільної освіти м. Білої Церкви, що стануть у пригоді новопризначеному вихователеві.
У посібнику значну увагу приділено щоденним проблемам, із якими стикаються вихователі, зокрема: як організувати розвивальне середовище, ігрову діяльність, різні види занять, як вирішити питання із піз- навального, креативного розвитку дошкільників та як спланувати навчальний процес.

/Files/images/bbloteka/2017/ДО (різновік групи).jpg
Різновікова група в ДНЗ

Автор: Смольникова Г.В.
У посібнику розглядаються особливості спілкування між молодшими і старшими дошкільниками (на основі сучасних психолого-педагогічних досліджень), даються методичні поради щодо створення позитивного мікроклімату в різновіковій групі, організації та проведенні комунікатив­ної, ігрової, рухової, трудової, пізнавальної, навчальної діяльності дітейу контрастних і сумісних за віком групах; подані матеріали: віршів, казок, педагогічних ситуацій, конспектів бесід, занять, орієнтовних планів освітньої роботи, консультацій із батьками.
Для педагогічних працівників ДНЗ, слухачів курсів підвищення кваліфікації, студентів спеціальності «Дошкільна освіта» педагогічних вишів.

/Files/images/bbloteka/2017/ДО (Взаємодія).jpg
Взаємодія дошкільників та дорослих. Комплексна корекційно-розвивальна робота

Автор: Адаменко Л.В.
Моральні якості дитини закладаються в процесі набуття досвідуспілкування з іншими людьми. Дуже важливим для маленької дитини єрозуміння нею власних почуттів і емоцій.
Пропонована в книжці програма передбачає корекційно-розвивальнуроботу з дітьми, а також роботу з педагогами та батьками з налагодження їхніхпозитивних стосунків, розвитку комунікативних та емоційних здібностей.Розвивальні вправи та завдання зможуть використати як практичніпсихологи, педагогічні працівники дошкільних закладів, так і батьки дітей дошкільного віку

/Files/images/bbloteka/2017/ДО (діяльність).jpg
Художньо-мовленнєва діяльність дітей. Верлібр

Автор: Краснощок А.
Пропонована книжка з практичними матеріалами для ознайомлення дітей із верлібрами — малими поетичними формами, підготовлена педагогами ДНЗ «Теремки» м. Броварів Київської обл. і орієнтована на розкриття спільної педагогічно-пошукової, мовленнєвої діяльності педагога і дітей, що є запорукою формування мовлення, основою становлення особистісної культури.
У книжці розкрито історію походження та розвитку верлібрів у зарубіжній та сучасній українській літературі.Представлено авторську добірку верлібрів, систему інтегрованих занять за змістом верлібрів для дітей молодшого та старшого дошкільного віку, художньо-музичну діяльність засобами верлібрів.
Для вихователів-методистів, вихователів, студентів вишів спеціальності «Дошкільна освіта».

Кiлькiсть переглядiв: 55