КНИЖКОВА ВИСТАВКА
"Історія та правознавство"

/Files/images/bbloteka/2018/Іст (1,2018).jpg
Методика викладання історії: нові підходи. Частина 1

Автор: Желіба О. В.
У навчально-методичному посібнику висвітлено сучасні підходи до організації навчання історії в школі. Посібник побудовано як діалог автора з читачем: інформаційні блоки чергуються із запитаннями та завданнями, розв’язання яких вимагає як самостійної творчої роботи, так і опрацювання додаткових джерел інформації.
Книга призначена для учителів, методистів, студентів і викладачів вищих педагогічних вишів, усіх тих, кого цікавлять проблеми навчання історії.

/Files/images/bbloteka/2018/Істор (2, 2018).jpg
Історія повсякденності як засіб формування історичної компетентності

Автор: А. О. Федчиняк
В оновлених програмах 2017 р. з історії суттєво змінився підхід до вивчення історії повсякденного життя людей. Автор посібника пропонує методичні рекомендації з вивчення історії повсякденності, а також висвітлює її роль у формуванні історичних компетентностей.
Видання розраховане на вчителів, методистів та студентів педагогічних вишів.

/Files/images/bbloteka/2018/Іст (3,2018).jpg
Тестові завдання. Історія України. 10 клас. Частина 3

Автор: О. П. Мокрогуз
Пропонований посібник є збірником тестових завдань до курсу «Історія України» для 10 класу. До кожного завдання додано таблицю, яка дозволяє визначити дидактичне спрямування тестового завдання з метою його ефективного використання на уроці.
Видання розраховане на вчителів, студентів, учнів, що готуються до ЗНО.

/Files/images/bbloteka/2017/історія.jpg
Всесвітня історія. Історія України. Уроки. 9 клас

Автори:Подобєд О., Тодосийчук В., Спаський М.
Подвійна книжечка – “Історія України” та “Всесвітня історія”, що містить оригінальні розробки уроків для 9-го класу за новою програмою з урахуванням вікових і психологічних особливостей школярів.
Для вчителів, методистів, студентів.

/Files/images/bbloteka/2017/Іст (12,2017).jpg
Розвиток критичного мислення на уроках правознавства та в позакласній роботі

Автор Машика В. Т.
Посібник присвячений методиці розвитку критичного мислення на уроках правознавства та під час проведення різноманітних заходів з позакласної роботи. Кожний розділ супроводжують різноманітні завдання, вправи, задачі. Видання підготовлене у повній відповідності до чинної програми з правознавства з урахуванням усіх новел в українському законодавстві.
Видання розраховане на вчителів, методистів і студентів педагогічних вишів.

/Files/images/bbloteka/2017/Іст.1 (2017).jpg
Хрестоматія з історії України. 8 клас. Частина 2

Автор: А. П. Гриценко
Хрестоматія впорядкована згідно з чинною програмою для 5–9-х класів та змістом підручників «Історія України» для 8-го класу. У виданні зібрані документальні джерела з історії України, цікаві художні розповіді про відомих історичних осіб першого періоду Нового часу та фрагменти художніх творів, рекомендованих програмою з історії для додаткового читання у восьмому класі. Також розроблено систему завдань для роботи з історичними документами та літературними творами.
Для учнів, вчителів і студентів педагогічних навчальних закладів.

/Files/images/bbloteka/2017/Іст 2 (2017).jpg
Практичні заняття з правознавства. 10 клас. Рівень стандарту та академічний

Автор:Машика В. Т.
Пропонований посібник розроблено відповідно до оновленої програми до курсу Правознавство для 10 класу (рівень стандарту та академічний), яка була затверджена Міністерством освіти і науки України 14 липня 2016 року. Він містить містить розробки практичних занять, уперше передбачені програмою, де вміщено великий обсяг різноманітних завдань і задач.

/Files/images/bbloteka/2017/Іст. 3 (2017).jpg
Запровадження компетентнісного підходу до навчання історії в школі. Частина 1, 2.

Автор: Баханов К. О.
Робота присвячена одній з найактуальніших проблем методики навчання історії — запровадженню компетентнісного підходу до навчання історії в школі. У ній розглянуто сутність і структуру історичної компетентності учнів, механізми та шляхи провадження компетентнісного підходу у практику навчання історії.

/Files/images/bbloteka/2017/Іст 5 (2017).jpg
Роль мультимедійних засобів у формуванні інформаційної компетенції

Автор: Мокрогуз О.П.
Робота присвячена одній з найактуальніших проблем методики сучасного навчання – запровадженню і ролі мультимедійних засобів навчання у формуванні інформаційної компетентності учнів.


/Files/images/bbloteka/2017/Іст (8,2017).jpg
Основи правознавства. 9 клас. Дидактичні матеріали

Автор: Машика В. Т.
Видання містить дидактичні матеріали до навчального курсу з основ правознавства для 9-го класу у повній відповідності до нової програми, вивчення за якою розпочнеться у 2017–2018 навчальному році. У посібнику, автором якого є заслужений учитель України В. Т. Машика, враховані усі зміни, що відбулися останнім часом в українському законодавстві, та міститься великий масив порівняльних і творчих завдань, спрямованих на формування правових предметних компетентностей та критичного мислення учнів.
Видання розраховане на вчителів, методистів і студентів педагогічних вишів.

/Files/images/bbloteka/2017/Істор (10,2017).jpg
Світове господарство. Первинний сектор. Матеріали до уроків

Автор: О. Г. Стадник
У посібнику наведено сучасну теоретичну й статистичну інформацію щодо закономірностей й особливостей розвитку світового господарства загалом та його первинного сектора.
Для вчителів географії, студентів відповідних спеціальностей, учнів.

Кiлькiсть переглядiв: 199