КНИЖКОВА ВИСТАВКА
"Початкове навчання та виховання"

/Files/images/bbloteka/2018/ПО(1,2018).jpg
Інтелектуальний розвиток молодших школярів засобами суб’єктивізації на уроках української мови у 3–4-х класах: Ч. 1, 2

Автор: Ларіонова О. В.
У посібнику розглянуто актуальну проблему — засоби комплексного розвитку інтелектуальних здібностей учнів, спрямовані на опанування ними елементарних мовних знань та мовленнєвих, правописних і граматичних умінь і навичок.
Для вчителів початкових класів, методистів з початкового навчання, студентів педагогічних закладів освіти.

/Files/images/bbloteka/2018/ПО (3,2018).jpg
Крок за кроком — до успіху. Ранкові зустрічі у 1–2-х класах

Упоряд. О. В. Стребна, Г. О. Соценко
Посібник містить теоретичний і практичний матеріал, присвячений методиці проведення ранкових зустрічей у 1–2-х класах. Зміст ранкових зустрічей спрямовано на формування успішної особистості, мотивації її до навчання, на формування ключових компетентностей (необхідність робити вибір, відповідати за свої рішення, творчо висловлювати власні ідеї, використовувати навички спільного навчання, розвивати вміння критично мислити, а також використовувати на практиці самостійне мислення).
Для вчителів початкових класів, студентів вишів та педагогічних коледжей.

/Files/images/bbloteka/2017/ПШ.jpg
Розвиток зв’язного мовлення. 1-4 класи

Автори: Наталія Пинда, Світлана Макарук, Наталія Уткіна та інш.
У посібнику подано систему розробок уроків для розвитку зв’язного мовлення для уч­нів 1—4-х класів згідно з чинною навчальною програмою.
Посібник стане в пригоді вчителям початкової школи, вихователям ГПД, методистам початкової ланки освіти.

/Files/images/bbloteka/2017/ПШ(11,2017).jpg
Виховання ціннісного ставлення до людини на уроках літературного читання. Частина І (1–2 класи). Частина ІІ (3-4 класи).

Автор-упорядник: Третяк О. П.
Навчально-методичний посібник містить розробки уроків з навчання грамоти та літературного читання (у 1–2-х та 3–4-х класах), допоміжні матеріали, спрямовані на формування у молодших школярів гуманістичного світогляду, визнання людини найвищою цінністю та виховання ціннісного ставлення до неї.
Для вчителів початкової школи, вихователів груп продовженого дня, психологів, батьків, студентів психолого-педагогічних факультетів.

/Files/images/bbloteka/2017/ПШ 1 (2017).jpg
Основи екології. Матеріали до уроків курсу за вибором. 2-й клас. І, ІІ семестр

Автори: В. М. Мединська, Т. О. Задорожна
У посібнику запропоновано дидактичний матеріал до уроків з курсу за вибором «Основи екології» у 2-му класі (І, ІІ семестр) за програмою Н. Пархоменко, Н. Стецюк, Т. Цесаренко, І. Білогубка.
Матеріали можуть використати на уроках природознавства, курсу «Основи здоров’я», українського читання та математики вчителі початкових класів, а також вихователі груп продовженого дня.

/Files/images/bbloteka/2017/ПШ 3 (2017).jpg
Основи екології. Матеріали до уроків курсу за вибором. 3-й клас. І, IІ семестр

Упорядники: Мединська В. М., Олизько І. В. та інш.
У посібнику запропоновано дидактичний матеріал до уроків з курсу за вибором «Основи екології» у 3-му класі (І семестр) за програмою Н. Пархоменко, Н. Стецюк, Т. Цесаренко, І. Білогубка.
Матеріали можна використати на уроках природознавства, курсу «Основи здоров’я»; літературного читання та математики вчителі початкових класів, а також вихователі груп продовженого дня.

/Files/images/bbloteka/2017/ПШ 5 (2017).jpg
Основи екології. Матеріали до уроків курсу за вибором. 4-й клас. I семестр

Автори: Мединська В. М., Олизько І. В. та інш.
У посібнику запропоновано дидактичний матеріал до уроків з курсу за вибором «Основи екології» у 4-му класі (І семестр) за програмою Н. Пархоменко та інш.
Матеріали можуть використати на уроках курсу «Я і Україна», літературного читання, математики та природознавства вчителі початкових класів, а також вихователі груп продовженого дня.

/Files/images/bbloteka/2017/ПО (10, 2017).jpg
Новий словничок для сучасних діточок. Система роботи над словниковими словами у 3, 4-му класах

Автори: Кравцова Н. М., Придаток О. Д., 2017

Посібник містить систему роботи над словниковими словами на уроках української мови у 3, 4-му класах. Завдання дібрано відповідно до вимог оновленої навчальної програми з української мови (у редакції 2016 р.), з метою формування в учнів комунікативної компетентності як ключової.
У посібнику наведено нові сучасні підходи, форми і методи роботи (інтерактивні вправи, мовні ігри, дидактичний матеріал), спрямовані на опанування школярами оновленого переліку слів, значення, вимову і написання яких учні повинні засвоїти.
Для вчителів початкової школи, вихователів ГПД, батьків

Кiлькiсть переглядiв: 253